lugna puckar

hemma i 4 dagar. de är inte kul.
ikväll har vi sett film och myst. de var mysigt.
imorn blir det utgång.
vi är taggade.
jag är tom i huvet.
huvudet är tomt.
fannie stannar, woho.

var på fest med jobbet för en vecka sen.
de var helt jävla galet.
de bjöd på allt, kan ju bara sluta på ett sätt.

men nya tag, ny dag.
eller vad man nu säger?


Dagens outfit är mjukisar och en mjukis tröjja, omaka sockar, ingen bh, och trosor.
-byxorna är lånade av en söt flicka (märke umbro)
-tröja från hm (köpt för två år sen på killavdelningen) grå med dragkedja.
-sockarna är en väns gamla som jag fick ta över (en vit och brun med en älg på, en blå med en ekorre).
-trosona är björn borg.
önskar jag hade kort på den, men jag är för fin för kort ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sofia

wow! värsta modebloggen!

2010-02-01 @ 02:06:51
URL: http://soFiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0