long time ago

nu har man flyttat och äntligen fått internet.
det har hänt ganska mkt faktiskt
men jag orkar inte skriva upp allt nu

någon trodde att en tjej helt seriöst var efterbliven,
men han följde ändå med henne hem.
hur mkt säger de om att killar verkligen är desperata?


haga är najs
förutom att ALLA bor här.
iaf allas gamla ragg
kommer på 8st utan att tänka efter,
de är inte helt okej
men de är väl smällar man får ta



snart är de helg,


btw så fattar jag inte inlägget innan
vadå "emmelies blogg"?
det är många som skriver här
de är ju de som är grejen, att man inte ska  veta vem som skriver.
fast de är ju ändå ganska dött i den här bloggen just nu så.



hade tillsvidare

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahahaha, det är som jag brukar säga. " Det är inte jag som är en slampa, det är Umeå som är litet!" :)

2009-09-10 @ 12:03:11
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0