Jag skrattar idag


E hittade en bra kille, han visste tydligen vad han gjorde, hon fick sig en rikigt vild natt,
perfect match helt enkelt.
Tillskillnad från S som fick motsatsen trots att dom var vänner, hon hade haft mer nytta av en tampong.
Hon fick ännu en kille som saknade gps, inte ett skämst. Han hade varken gps i tungan, läpparna, snoppen
eller händerna. Medan E självklart fick han som hade hela världens gps. Jag tror han är smygsamlare.

S2 har inga kommentarer om kvällen.
Resten vet jag inte vad dom gjorde, eller vart dom tog vägen.

Nästa helg vill jag inte vakna upp brevid en tampongfisk som saknar gps.
Man kan ju säga hjulet snurrade men hamstern var död.

Fick ytterligare bevis på att killar är svin.




Det kul att jobba när man luktar herrparfym, sagg och svett och gamm sur spriten.

Köp en gps och hör av dig sen!
Nu ska jag skratta vidare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0