blinddejt

jag ska på blinddejt ikväll.
eller alltså jag har träffat killen förut
men grejen är de att de var i fredags på förfesten,
förfesten när sofia for hem kl 10 för att hon spydde och var för full,
förfesten när jag också borde gått hem
som ni kanske föstår så minns jag inte hur han såg ut
men man får väl göra en vild changsning?
jag har ju inget att förlora på det, eller kanske min värdighet?
hur som helst kan jag bara önska mig själv lyckatill och hoppas på de bästa!

jag uppdaterar sen, så ni får veta om jag (eller mest sofia) skrattar tills jag (vi) dör.



kom precis på en sak.. om han ville ha mig när jag var så full och äcklig, då kanske han inte är så mkt att hänga i julgranen?
Äh, man lever bara en gång!

eller är jag bara desperat...? haha, den som lever får veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0