sjukt bra

bästa kvällen på....jag vet inte hur länge.
eller jo, sen peace and love måste det vara.
den bästa kvällen sen dess, och det är inget skämt.
vi skrattade och drev från början till slut. (eller mest jag och min sambo som drev)
magnus betner är sjukt het och sjukt bra, vi skrattade och vi skrattade.
sen fortsatte det ute på krogen.'

två killar sätter sig vid vårat bort,
jag säger bland annat helt seriöst
"jag tjänar då mer än dig, för jobbar som prostituerad"
"vi är lesbiska"
sen efter ett tag är jag ärlig och säger
"du är ju totalt värdelös, tråkigare människa får man leta efter"

DÅ går han äntligen..
ett bevis på att killar är desperata, men vi skrattade så andra trodde vi var helt dum i huvet.

denna helg:

-två stycken verkar iaf ha gått vidare i livet,
-en kanske är påväg tillbaka till vårat liv ?
-en hade sex med sin granne (hon hade ingen kondom, så han gick ner i  bara täcke för att hämta en, typ de roligaste jag hört)
-en gick hem med sitt x´s kompis
-en var på dejt
-en blev tvingad att skicka ett pinsamt sms
-en gjorde bort sig totalt
-två drack inte bara 3öl
-en blev kallad för fyllekärring av sin egna far


vi kommer typ aldrig mer ha kul,
inget kommer kunna klå denna lördag.








på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0