nykter

sjukt less och deprimerad.
får jag jobb, eller får jag inte?
ja, det är den stora frågan..
har varit på arbetsintervju nu iaf,
får veta i slutet på nästa vecka.

allt går mot sitt slut.
vill inte ens tänka tanken.

min syster var här idag,
jag saknar henne

men nån som jag saknar enorm mkt är världens bästa hund



de som inte haft hund kan nog inte förstå.
men hon lever iaf och finns kvar hon nån kvinna inte så långt från umeå
så en dag ska jag dit och hälsa på


i helgen ska jag vara nykter,
tro de eller ej.
ni som inte tror mig kan ju höra av er på lördagskväll!

något roligt var när jag och sofia fick en cykel,
den bara kom rullandes mot oss och sa: "ta hand om mig, måla mig i en äcklig grön förg!"
så de gjorde vi,
vi kallar han Gröna Faran
och han är otoligt fin, måste bara skruvas i lite.
bild kommer inom kort!

nu ska jag plugga till mitt sista prov,
det är skönt med samtidigt väldigt deprimerande.

vi ses inte i morgondimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0