ligga?

helgen var helt underbar.
musik och öl i döbelnsparken på fredagen.
äta på en uteservering och dricka öl på lördagen
sen förfest med underbara människor 
vidare till TC, som verkligen är PTB!!!
helt underbart kul,
snacka om att de va festival (som vi skulle uttrycka oss)

dock fick inte min kära vapendragare ligga,
hon som ville mer än allt annat. (dax att gå vidare) hahah
jag skulle få ligga, men min kära vapendragare krashade den planen
"om inte jag får ligga så ska inte du heller få ligga"
tur man har fina vänner!


så de blev inte bortamatch för någon.
de var längesen nån hade bortamatch.
tror att tomaten (jaaa, jag har försökt komma på ett smeknamn i typ 10min nu, men min fantasi tog slut) var den som fick ha bortamatch sist. illa


i helgen är ida äntligen ledig, då blire festival igen!

njut av "fina" sommar bilder.




hahaha, alltså typ de roligaste.
bästa tipset om låsen på bilen inte fungerar. Knyt fast den!




Klockrent kort.
Ida posar
edholm vänder sig bort.
sara dansar
och sofia vet jag som vanligt inte vad hon gör



så underbart, jag fick lov att förminska den då någon sagt att hon ska döda mig om detta kommer upp.
men den risken får jag ta.



Steeek och vattenmelon dagen efter, kan de bli så mkt bättre?











På återseende.

ligg medans ni kan, innan de är försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0