sex och bortamatch?


jag tittade på "fråga olle" nyss. de borde ha med lite mer brutalt.
"jag har aldrig haft sex utomhus" , -alla som har haft ett förhållande eller varit på en festival har ju fan det.
kom på ngt mer brutalt snälla!!
jag vill veta smaskiga sanningar om kändisar, de vore ngt!

påtal om sex så vet jag en som snart kommer ligga, och-
en som vill ligga,
en till som vill ligga (innerst inne)
en som har legat
en som inte får ligga
en som ligger för mkt
en som inte kan få upp den
en som behöver ligga
osv

jag tror man mår bra av det
om du inte tror det så försöker du bara intala dig själv till det,
men du lurar bara dig själv, ingen annan.

varför är det bara tjejer som får dåligt samvete för one night stands?
killar är väl "hingstar", oja. ursch.
dessutom när dom gör en walk of shame syns de knappt, för de har ju kläder som de hade kunnat ha i vardagen på sig.
medans på oss syns de huuur väl som helst,
sminket utkladdat, festklänningar/kjolar/linnen, höga klackar (som man knappt kan ta på sig på morgonen för du har så ont i fötterna efter allt dansande), osvosv.


Var har du varit --f--, vad har du gjort?
Vad hände efter festen där igårnatt, säg inte att 
han tog med dig hem, det var förstås inte ditt fel.
Det var nån kraft som drog dig ner mot hans underdel.

Hallå -o---, dags att vakna.
Din bortamatch är slut du kan kräla hem.
Hallå, Ingen - kommer sakna - den andre och ni kommer aldrig mer och ses igen.







Och ta mig inte för seriöst,


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara människa seriöst!

2009-05-14 @ 18:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0