helt jäkla död!

alltså vad händer?
förut kunde man dricka i en vecka utan större bekymmer och nu är man död efter två dagar.
har man börjat bli för gammal?

jag säger som sofia:
"Alltså jag trodde inte att jag var full men nu när jag tänker tillbaka så var jag nog ganska full"

fredagen i lycksele var super! lite stelt och konstiga blickar , men det får man ta när vissa beter sig som 14.
annars var de hur kul som helst att träffa alla igen!
kajsa var på g i början, men jag körde snabbt om henne. haha!
dansade loss och röjde.
kajsa bajsa tvingade mig att vara med på ett kort, efteråt frågade jag vem de fotade för, -VK. Jag DOG.
ville döda kajsa , men jag håller alla tummar jag har för att dom inte ska ta med de, jag lär ju inte vara fräch och lär ju ha den berömda sofia kamelontblicken. hoppet
hittade nya saker att äta hela dagen efter, tacka din mor och far kajsa!

lördagen var jag helt död, hade inte sovit speciellt mkt.
begav mig till umeå, och åt en god fin romatisk middag med ida.
sen vare bara att tagga till igen. och de var inte lätt kan jag lova!
shape up var kul, men jag och sofia fick för oss att dra på coro ist. fråga mig inte varför.
där vare ännu mer folk, men vi hade kul!
vi köpte teqila, vilket vi sagt 1000ggr att vi aldrig mer ska köpa.
"du ska sluta när du är på topp, annars blir det en flopp"
flopp blev de väl inte. men gurkan fick höra att hon hade gjort mer än hon själv visste. HAHAHA
bllllll ... 4st, jarråååå
hahahha, PC
taxi hem, och "efterfest". en av mina sambos hade väldigt skumma vänner , några av dom iaf. haha
vi hittade ida utanför porten, hon hade stått där ett bra tag för de var låst på båda sidorna, haha stackare!

jag fick uppleva ngt jag sent glömmer, tror ingen kommer få se den synen någonsin. men jag skrattade.

nu måste man försöka börja leva igen, jag är fortf helt död.tur jag har lov!

gjorde av med alldeles för mkt pengar också, så nu blire att bara fara ut lördagar, det är ett löfte vi måste avge!


vi ses nästa lördag, nu blire plugg och träning hela veckan. (jag måste plugga, jag måste!)

Kommentarer
Postat av: jon

klassfest på lör, just so you know ;)

2009-03-02 @ 20:28:07
URL: http://norgediss.blogg.se/
Postat av: Cristel

hihi nu fick du seeee ;)

ska skicka kort, och lägga upp om jag får. du vart faktiskt rikigt bra på dom ;D

2009-03-05 @ 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0