lättnad

Vi har äntligen fått tag på en traktor!!
Ni kan inte förstå vilken lättnad det är.
hade nästan ställt in mig på att måsta gå i tåget,
jag har sett fram emot att åka på ett flak ända sen min syster tog studenten (vilket är 9 år sen)

Ikväll ska de firas!!! (nu har jag en anledning)









de som känns jobbigast med att ta studenten (förutom att jag kommer sakna min klass och våran underbara mentor)
är att du inte kommer få vara med och uppleva det
nu ska jag få börja leva livet, livet som precis ska börja
och du får inte känna på livet
du fick inte börja leva de riktiga livet
jag tänker på det hela tiden
varför ska jag få göra det om inte du får
det är fruktansvärt orättvist
jag hoppas du är på en bättre plats
för du förtjänar de bästa
du kommer alltid finnas i mitt hjärta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0