GAAAH

en jävla dag kvar!!!
det känns overkligt.
jag har längtat efter den dagen i typ 9år och imorn är den.


vi har pimpat flaket och fixat allt.

nu är de bara att tagga!!!


snart kommer brudarna (alex och jennifer) hit och ska sova här.
sen blire champagne frukost imorn kl 6.
sjukt jäkla tidigt, men våran äkliga skola har kommit på att vi ska vara där kl 7 på morgonen. bara för att vi inte ska kunna dricka innan. men de ska vi ändå, mohaha

så imorn händer de äntligen.
ett år senare, jag vet.

jag minns de som igår när sofia kom in till mig på natten när jag sov och skrek ett år kvar typ 10 000 ggr.
jag kunde inte annat än skratta (än fast jag skulle upp 6 på morgonen och jobba).


vi hörs när livet börjar!



lite bilder från helgen....












skaffa face om ni vill se fler.
"ni kan ju ba hane"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0