FYFAN VA VI ÄR BRA!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEEEENTEEEEEN,
FYFAN VA JAG ÄR BRA!!!
(jag vet att jag är ett år efter)


det var en av de bästa dagarna i mitt liv,
man var så sjukt lycklig hela dagen.
fast en dålig sak var att jag inte tog mig in på skivan,
150kr bortkastat,
men jag hade en så jävla bra dag ändå, så de gjorde inget.

dagen efter hade man ångest gånger 1000,
skolan är fan över, och nu börjar livet.
idag känns de lite bättre, men jag måste fan styra upp livet på måndag.

jag var bakis i 2 dygn efteråt, de var inte att leka med.
men idag är baksmällan över
så nu taggar vi utgång!!













min kärna mor hade stavat mitt namn fel på plakatet, MIN MAMMA!!


vill ni se fler kort får ni kolla på face,


jag vill ta studenten igen och igen och igen.


nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0