Nyår

Ja, vad kan man säga.
kvällen var super med mina brudar. fast efter 12 slaget gick det utför!
Jag har lite ångest över min hemskt fina raggningsreplik, hej flicka 12 år.
Men jag fick iaf hunken på 12 slaget, så jag är nöjd ;) (hoppas han inte läser detta, det skulle vara hemskt pinsamt)

Sofia gjorde en tutchdown med huvet i backen först.
Falcken var en fin flicka somvanligt, inte som oss andra svin.
musen fick de han ville ha, och hon hade ångest
edholm har skitit där hon äter
och jag fick en kyss!


råkade dock gå hem med fel jacka ?
sofias kjol sprack
mina öl försvann (vilket var ganska bra)
falcken blev utelåst pga vissa som inte visste vad en mobil var.
han vill ha ida sooo badly!


Nytt år nya möjligheter, kanske


sommaren 2008 är oförglömmlig. (om vi ens minns den)
En sak som är säker är att jag inte ska skada mig detta år.
2008 var nog mitt olycksår.

nu ska livet styras upp, iaf när norge folket stuckit till oslo.
tills dess ska vi leva livet !





ni får nöja er med 2 kort, för ida har alla kort på sin kamera.


jag saknar fannie

Kommentarer
Postat av: jonsson

raggningsrepliken var ju den bästa!! ;) mohaha

2009-01-05 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0