Men jaja!

Jag gör väll ett försök att skriva då!

Försöker tänka igenom hur jag ska hinna med alla saker jag egentligen bode hinna med, de slutar med att jag hinner med ungefär hälften och får dåligt samvete. Läser i genomsnitt 50 sidor per dag förutom i skolan vilket är mer än jag någonsin gjort. Jag är för guds skulle inte van att plugga! Sen antar dom att alla människor ved vad exempelvis"konsensus" "intervention"
Har redan lyckats intebara strula med en klasskompis och dessutom dejtat honom en gång, jäkla onödigt.  Vad ska man man med killar till egentligen? Dom tar bara tid, dom är dryga och äckliga.
Nästa vecka ska vi iväg till tavelsjö på internat och ha en massa lekar bland annat
Finns bara ett ord att säga om miitt liv just nu: GAAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0