leva livet

Nu dricker jag vin med sofia.
de här lovet har varit en riktig back in the days!
Jag älskar att ha alla hemma, kommer nog deppa sönder när alla drar igen.

i lördags for jag på skarinska, det var trevligt. träffade värdlens hunk som tyvärr jobbade i sthlm.
en riktig 10poängare kan jag lova! 
resten av kvällen blev lite svart, mina kära sambos söp ner mig. INTE BRA!

nu ska vi ut och käka middag och dricka öl på pipes.
måste ju dränka mina sorger för att skolan börjar och alla lämnar mig.
sen måste jag ju ta tillfället i akt, jagmenar jag ska ju bli seriös nu i vår.


gurkan vill ha ölsnopp
och du vill ha musen,
jag bara vet de!!

och ja fannie, du ska få uppdates när jag orkar ;P  jag har så lite tiid

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0