Ölsnoppar och hunkar

jag är typ full fortf.
men det var jäkligt kul igår.
MYCKET hände. HAHAHA
edholm sa: är det du som är ölsnoppen?
JAG DOOOG HAAHAHAH
hon kommer inte få de lätt när gurkan kommer hem från norge.
men det är sjukt roligt idag, fast dom som inte vet vad vi pratar om lär inte tycka det är så roligt.

sen skulle jag sluta blogga på någons begäran, men tyvärr jag måste skriva vad som händer här.
jag utan blogg vore som bröd utan mjöl? näe, men
sjukt pinsamt för mig att en viss läst de jag skriver.
jag trodde bara att det var mina vänner som läser här, men tydligen inte!
men äh, jag bjuder på det HUNKEN!

alltså jag kan inte sluta skratta, shit alltså!
igår var en händelserik kväll, och jag sitter här och skrattar för mig själv.
hahahah

snart kommer väl edholm hem från hennes klasskompis och då kan jag skratta med henne.

nu äre bara att tagga till för ikväll!

Btw så raggade vakten sönder på mig igår igen, jag blev nästan äcklad.
det blev liiite för mkt.
men roligt ändå!  jag får ju gå före i kön haha!
näe, nu ska jag sluta vara så gay.

vi ses i eftermiddagsdimman (eller hur svampen)

PC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör nu som "någon" säger. Du ska lyda denne någon. DO IT! LÄGG NER!!!!!!!!

2009-02-05 @ 22:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0