baaakis

Gårdagen vart inte som planerad.
alla mina vänner bangade ur, och edholm var med sina äckliga studentvänner.
så vi hade förfest här och det kom en massa folk hit. dom skulle på junkyard.
och jag tänkte: "amen jag har aldrig varit där, och nån gång måste man väl kolla läger där så jag kan lika gärna följa" sagt och gjort så var jag där. Jag vet, det är Piiinsamt!
sjukt lite folk, men jag drack massa alkohol ist.
pratade med jesus om gurkan! HAHAHA
träffade två klasskompisar.
dansade till bajs musik,
träffade en
for hem
sov? NÄÄEEE
haha, jag känner mig full fortf.
och det var längesen jag var såhär sliten, de är hemskt!

ikväll ska jag se film med en,
jag vet vad sofia kommer säga...GAY
ska äta pizza snart med han, men jag måste duscha och bli människa först.
vad händer med mig, jag dissar en utekväll? har de någonsin hänt?!
yeye, puss eller piss.

edholm har gått och kärat ner sig!! jag hatar henne, så kan hon ju inte hålla på!


jag saknar fannie och era jäkla norgebor.
KOM HEM NUNUNUNUNUNUNUNU!
det är inte roligt längre..

Kommentarer
Postat av: Fannie

Vad händer med att du inte mejlar alla detlajer som namn och sånt till mig?

2009-01-25 @ 13:21:29
URL: http://shellbeapples.blogg.se/
Postat av: ebb

hrmhrmrrrmmmmm. på scharinska var det kungkungkungligt igår =) det viskades i korridorerna om att du var på en dejjt

2009-01-25 @ 14:29:35
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0