semlor och taggad


semelbak¨på fettisdagen till ära!
myyys,
dom blev otroligt goda också!
       töt sofia.


edholm har köpt en dator, så jag kan lägga in kort från min mobil, Yeey
här kommer en blandning av fina minnen!

Jag saknar denna snygga människa!
hon har skapat ett tomrum...


Emo och rakblad, tvåsamhet!
klockrent jag vet!



dom är fina!

jag älskar att sofia ser ut som när hon var 14, hahah
bilden är tagen för typ en månad sen HA HA




jag förstår inte hur hon lyckas, kameran är inte på hennes sida, eller så är den det?







Håååååkan!!!!


imorn bär de av till lycksele, Yeey. ska träffa kajsa och mysa och festa och ha allmänt kul!
jag tror de kommer bli riktigt kul faktiskt.
träffa gamla vänner, och förhoppnigsvis en äckligt full to be ass

shape på lördag, utan sofia, Hur ska det gå?

nu ska jag iväg och träna,

haaadeee
/
en morgontrött byggare


såhär ser jag ut innan jag far till fitt täfteå (jag hatar täfteå)

och såhär ser jag ut när det är -4978766 grader ute.



Kommentarer
Postat av: fannie

jag saknar semlor, och jag ser ut som withtrash med skadat face!

2009-03-01 @ 06:30:19
URL: http://shellbeapples.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0