typ bästa dagen på länge!

min dag började med ett telefonsamtal från mannen på bianco,
SKORNA HADE KOMMIT! shit så fort de gick, men överlyckig blev jag!
sen rullade dagen på, fick en "spark i röven" av en matte lärare, vilket jag verkligen behöver.
ska göra ett hem prov idag, sen snart prov igen. men det flyter verkligen på bra!

sen gick jag till frisör för malin ville titta på mitt hår, (inför att jag ska vara hennes hårmodell)
och ja, håll i er nu. Nästan allt mitt hår ryker i april!!
Först ville jag typ dö, men efter lite övertalan och massa komplimanger om att "mitt lilla fina anskite" (litet? jag tycker de är ganska gigantiskt) skulle passa i kort hår så gick jag med på det och att jag skulle kunna bära upp en sådan frisyr.
men de blir lite längre på en sida, Tur för mig!
Hon sa att hon nästan ville ta apparaten på en sida! men då sa jag diirekt: "ehm, de kan vii ju diskutera." haha, blir nog inte apparaten!

nämen jag är alltid öppen för nya förslag och man ska ju faktiskt prova de mesta, man lever ju bara en gång.
sen äre ju bara hår, de växer ju ut!


dagen till ära kommer jag hem helt överlycklig med mina nya skor och jätte glad!
pratar i tele med edholm om hur kort miitt hår ska bli.

Daniel kommer senare och säger  "HA HA, jag sa ju det. du kommer få gå med peruk i ett år!"
Snacka om att han är positiv. han har nästan förstört min glädje.







städa plugga träna.






Kommentarer
Postat av: Pontha

Hej, kan jag komma i kontakt mer er som skriver den här bloggen via mail?

2009-02-12 @ 19:46:02
Postat av: em

jadå, skriv till [email protected]

2009-02-13 @ 13:44:16
URL: http://treenigheten.blogg.se/
Postat av: Pontha

Nej, den adressen verkar inte fungera.

2009-02-18 @ 00:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0