less

snön bara faller ner, så sjukt! det känns som det kommit flera meter snö.
och de blir inte bättre av att man går i en klass med bara killar
kan ju gissa vem som blir mest utsatt för snön, jag hade snö överallt idag.
PC

och nej, jag har inte dött! min dator pajjade när tobais skulle laga den.
nu går den att sitta vid men den är fortf inte hel. kan inte sitta vid msn eller ngt.

Idag fick jag ett sms av en gamal kompis (vi gick låg och mellan stadiet tsm) som går frisör.
hon undrade om jag ville vara hennes hårmodell till deras visning.
YEEY! jag är typ överlycklig, slipper betala för en klippning och färgning som jag hade tänkt. (eller det hade jag inte, men ändå) haha!
känn peppen!

vissa vet inte när man menar "nej tack". dom borde gå en kurs i att lära sig avläsa människor.
eller nått iaf.

jag är less och trött, har typ tränat sönder den här veckan.

som jag sa till gurkan, att jag skulle ju bli seriös. men det har funkat til loch från så därför ska mitt nya motto vara:
På veckorna är jag jätte seriös, pluggar tränar osv. och på helgen så är det no limits!
Det är iaf ngt man kan hålla.

Just nu lever jag för att se håkan nästa helg. UNDERBART!

Nu ska jag sluta svamla om allt och inget som är typ de mest ointressanta som finns.
så går det när veckorna är så ointressanta och när alla lämnat en, så jag lever ett ointressant liv just nu.

HAHA, en sak bara! jag fick de mest oväntade smset av edholm idag,
hon skrev: men skriv supa och ligga fast inte med dig, nolla!
hahah, jag dog typ på riktigt!
Ni som känner mig kan kasnke lista ut vad hon menade,


allmänt less på allt och det känns som om jag inte sovit på 10år.



Döda datorn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0