full , speciellt ida.

jag är typ ful fortf,
eller vare full?
sofia har mensverk och grinar
de första ida sa var: jag var ganska full igår? men NYHET?
hahah , varför kan man aldrig erkänna att man är full när man är det?
näe, då är alla andra mkt fullare och man är typ nyktrast själv. haha
men jag är så jäkla nöjd att ida var så full, för de var så himla kul! ;)
allmännt urspårad kväll.

Håkan var helt enormt underbart!
det var nog de näst bästa som hänt de här året,
(de bästa är ju såklart att ni kom hem)

tobiasss följde med på corona, det var faktiskt en riktigt back in tha days,
men han lämnade oss efter en stund, för han var så sliten.
men kul vare! och jag ska gifta mig med håkan,
han är så fruktansvärt underbar! åhhh
jag grät inombords av lycka.

fast jag hade velat höra brännö Serenad,
men "kärlek är ett brev skickat tusen gånger" var så bra så de gjorde inget.


nu vill vi bara att tiden ska gå så vi kan få börja dricka igen,
kul liv.
måste nog sova bort några timmar.






Varken jag eller sofia ville vara med på kort, vi försökte gömma oss
medans ida stod och posade framför kameran
och ändå hamnade vi på fler kort. Gay

vi ses i kvällsdimman
HADÈ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0