fredags

här är lite bilder från min och edholm enormt roliga förfest!
och jag menar det verkligen,  vi kom på att man inte behöver vara massa folk, dåp blir det bara jobbigt och rörigt.
utan vi hade skitkul utan jobbigt folk! haha'




Edholm är min enda mänskliga kärlek som stannat!



Axel var med på ett litet hörn


vi ville uppleva gamla tider igen, internt för oss, men fannie fattar.
GAY


Jag kan lova att jag alltid ska ha på min glasögonen när jag går ut!
Snacka om att de var grejjen!

nu ska jag iväg och träna,
HAADEE

Kommentarer
Postat av: jon

Såg verkligen ut som att ni hade roligt den där förfesten.. Krambananis ;)

2009-02-08 @ 23:13:23
URL: http://norgediss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0