Döden närmar sig

Vad ska man säga om helgen?
Alltså fredan kan vi ju bara glömma, kan lova att skattefria dunken inte var på min sida.
jag ramlade ner i ett väldigt djupt alkoHÅL, fast ändå inte så jätte farligt.

Igår hände det mycket!
började med förfest här,
sociala, tatueringar, spindlar, skattefria dunken, folköl, fisk, osvosv

sen skulle vi på rex. och när vi köat i typ en halvtimme så säger vakten "det är 88a här".
"ehm va? vi var ju här förra lördan,?"
"ja men de är ändrat sen typ 4 vekor tillbaka"
"men vi var ju här för en vecka sen"
"ja, men jag fick reda på det idag"
PCPCPCPC

vi begav oss mot skarren, och de var typ lugna favoriter där.
så efter att sofia och jag varit allmänt dryga, lekt med bordet, dansat på toan osv.
då begav vi oss mot rött.
mkt folk och jätte trevligt på rött! skulle dragit dit från första början.
öl + snopp blev det mkt prat om, HAHAHA
"rykterna går ju"
Så jäkla kuul!
jag och min trogna(nya) vapendragare var jätte dryga och rikigt pc, men dom tyckte vi var jätte sköna och roliga!
snacka om att ha samma humor!
men hon kommer aldrig få ngn kille, för hon är för kräsen! HAHAH
kvällen som började så dåligt blev sjukt bra!
Myys


Tack för att ni är hemma!

Ps. ida springer bara snabbt när hon ska till bilen.

Kommentarer
Postat av: jon

men gaaay emmelie, ni får ju skylla er själv då ni inte sa något då jag for

2009-02-22 @ 20:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0