död söndag

nu till en bekännelse.
för fösta gången på 3-4 år satt jag inne heeelt själv hela kvällen igår.
kändes lite ensamt.
men jag gjorde såntdär onödigt som ansiktsmask och fixade mina slitna fula naglar.

träningen idag har nog aldrig gått så dåligt någonsin.
undra om de sofia sa att min kropp skulle krasha till slut kanske är sant?
eller så hade jag bara en sjukt jäkla dålig dag idag. jag hoppas på det.

när jag satt och cyklade så läste jag på texttv att de har dött över 100 människor i australien.
jag blev i chocktillstånd. sen stod det är skogsbränderna var jätte nära melbourne...
jag ber till gud att fannie och kerstin inte är nära bränderna och att dom kan stoppa dem, så de inte sprider sig.

snälla ge mig bara ett litet tecken på att ni är okej!

nu fick jag ett tecken, gick in på DN och där stod det att läget forf var lungt mitt i staden.
tack !




hon är så söt att man kan inte motstå henne!


Kommentarer
Postat av: ebb

åh mysfannie

2009-02-12 @ 22:04:43
URL: http://slebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0