bakomfull

sjukt kul igår säger jag baara!
min nya vapendragare fick sig en upplevelse hon sent glömmer.
-Älder män ska man ej förakta.....osvosv
GRATTIS säger jag!

grattis till mig också!
fin fin fin
mys mys mys
gay gay gay


träffade gurkans gamla ragg, för första gången,
och jag visste ALLT om det. hahah, sjutk kul
förlåt, men du är ju ändå i norge, så de gör inte så mkt.
lite måste jag ju få straffa dig , haha

super kväll igår alltså.


Sluta dröm om det ljuva livet, 
vi kommer aldrig va med om det
Och be aldrig mer om ursäkt
för sakerna du aldrig gjorde
Jag vet att de bara är fantasier
och nu är hon i mig.
Och kommer alltid vara.
Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri,
men det struntar jag i
för vi dansar och du har så mjuka läppar.
Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig


Håkan är min man, och snart ska jag få se han! jag är lycklig

Kommentarer
Postat av: Fannie

BÖG! Alltså jag har så mkt att prata med dig om..

2009-02-08 @ 03:43:20
URL: http://treenigheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0