vem har det jobbigast?

shit va den här bloggen är död under veckorna.
men vem vill höra om jobbet och dagens outfit? (min dagens outfit är nog snyggast av alla.)

fast de pratade om att skjuta sig med ett gummiban på ollonet idag, det var ganska kul.
och jag fick veta av min "chef" (som är 41) att efter 40 går sexlivet bara utför. haha

jag hade en konversation igår som handlade om vem som har de jobbigast när man runkar/ pullar (jag hatar de ordet, säger hellre att man tillfredsställer sig själv).
-killar måste bara röra handen/armen upp och ner i samma rörelse. =lätt
-tjejer har flera ställen att ta på och i. =jobbigt
ge mig en snopp NU!
fast då har ju killar iofs kanske lite jobbigare när man har sex?
eller har dom det?
man borde göra en forskning i vem som har det jobbigast.


folk borde vara mindre pryda och prata mer om sex, det är inte precis farligt.

 nu måste vi införskaffa varsin.




onanera vidare..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0