lasse är mannen

mycket har hänt på senare tid.
polering, pinne, fläskfilé, vin, folk som ville ligga men inte fick, folk som fick ligga men inte ville ?
ja, vad ska man säga,   falcken var här, det är allt jag säger.
kärleksförklaring och dubbeldejt, stekt fläskfilé och choklad.
du ska få höra sen svampen, innom en snar framtid.

edholm var jätte full och vi hade den finaste konversationen på länge dagen efter
Edholm: alltså vart var du igår? jag träffade ju aldrig dig.
Jag: Ehm, jag träffade ju dig flera gånger?

Så de kan gå när haspen inte är på!
men hon hade kammarblicken på heela kvällen iaf.
och fin var hon!

sofia tog same shit diffrent name,

synd att de inte var första april idag, för vi har lurat såå många. hahaha

vi har iaf varit så mkt gay som man kan bli denna påsk.
sofia fick ingen lördags-korv , än fast hon ville sååå mkt.

lars w är den enda mannen,




igår kände jag mig typ som sofia ser ut här.



       




jag och sofia har slagit nytt rekord.
vi sov 20h. de är riktigt illa!



jag skulle andas i de tomrum som blev över om du lämnar mig nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0