Giiiid

Alltså helt ärligt
"den som gör det är seriöst dum i huvet"
Och både jag och sofia gjorde de, hahahaha
vi är dum i huvet båda två, inte för att det är ngn nyhet direkt.

Jag menar kolla bara
hahahah, sofia vad händer med ditt öga när du blir full?
en frågar vi nog aldrig kommer få svar på


igår var faktiskt oväntat kul! sjukt kul faktiskt.
men jag menar, du och jag mot världen kan inte gå snett!
bill och bull
 fast du skulle ju hitta en fin kille
så frågan är ju vem ?

just de, vi skulle ju lämna de där bakom oss och gå vidare.
lättare sagt än gjort,  tydligen
haha

glasögon kan tydligen vara sexiga också, hade jag ingen aning om - hahah
GAAY


-"det var längesen jag kände mig fräsh när jag gick ut"



Min mor ringde mig idag och de första hon sa var: Är du bakis?
jag sa neej, bara trött.
hon skrattade och trodde inte på mig och sa att man inte ska dricka så mkt att man inte vet vad man gör,
och inte minns vad man gjort dagen efter.
efter hon tänkt ett tag konstaterade hon: "men de har väl bara hänt en gång när du ramlade ner på rälsen."
jag hörde tillochmed hur min mormor skrattade i bakgrunden.
tur man har en fin familj




/ En enormt bakis och sliten människa
Ursch

Kommentarer
Postat av: sara

du är så söt och dina ord värmer=) pusselipuss

2009-04-12 @ 23:06:23
URL: http://sarajakobsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0