liv, som i lever

Fyfan va jag är less på dig. ÅHH. är aå arg att jag vet inte vad jag ska ta mig till. fyfan säger jag bara!
du ska inte få förstöra mitt liv. men du ska veta att nu orkar jag inte mer, så good bye!

annars har helgen varit bra. känns skummt att inte ha druktigt nå alkohol. men kul var det ändå!
fast sofia ringde mig i lördags och sa att hon hade syndat! hon borde döö!
annars var de mkt mat och goda saker hela helgen. fannies mor blev 40, så de enda man gjorde var typ att äta.
men nu ska vi skaffa iksu kort. så då ska öl magen bort!

snart lämnar nästan alla mig också. jag hatar er för det!
man skulle dö ett tag, typ ett år eller så . de vore ngt!

jag längtar som aldrig förr till i helgen. som ett litet barn som väntar på julafton. så mkt längtar jag!
då ska vi ha galet roligt!

de här året ska jag ta tag i livet.



Så här vill jag känna mig just nu!



Bara för att hon till vänster var ganska söt för 2år sen.





Du är så fiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0