toppen snoppen

nu sitter jag här med sofia. vi snorar och hostar ikapp. är det typ inte de mysigaste som finns så säg?
daniel sitter och frestar med massa öl. han är bara dryg som hela tiden pratar om öl och fest.. man blir lite sugen kan jag lova!! 
sällskapssmen vi ska vara nykter till nästa fredag , yey!
ikväll blir det sällskapsspel och mys. mogen nog att prata pension kanske?
träffade ulla idag på stan också. (för er som inte vet så är det min pappas fru) hon var här och hälsade på nån vän.
man blir så glad av att träffa henne. fick lite pengar att köpa nått nödvändigt för också, underbart!

nu ska jag och min söta vän laga nån mat, sen köpa nått nyttigt att äta ikväll. typ grönasker och dipp.
för vi har blivit nyttiga! eller vi försöker iaf, och det är ju tanken som räknas.
sen kommer våra homiZz hit och myser med oss.

btw så har min smarta vän just kommit på en super bra idé, enligt henne själv iaf. hon ligger och drar i strängarna på daniels gitarr, och säger att de är jätte sövande. så hon ska göra ett eget sömnband när hon spelar lungt på strängarna.. ("tillskillnad från fannie som inte spelar lungt på strängarna", citat sofia) HA HA

vi ses nästa fredag, för då hoppas jag att livet är på topp igen!








Snor och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0