the passenger

(ü= a med en liten ring ovanför) ;)


Berlin, berlin, nu är du avverkad och klar :) Träffade nügra riktigt härliga människor och kanske den sötaste killen nügonsin som bjöd in oss till moskva ifall vi hade vägarna förbi. I gür var vi pü 50 tals klubb och dansade jive/bugg. Vilket emsi och maria tyckte var riktigt kul men jag föredrog nästan 3 vüningsklubben i förrgür i stället =) Ätit currybratwurzt, vilket vart en smärre besvikelse, men mätt blev man i typ 8 timmar :P Den danske polsen var iaf helt klart bättre. Hur som helst har ajg överlevt 3 dagar i Berlin pü bara 400kr inklusive boende. Känner mig nöjd nu när vi drar vidare till Prag. Där ska det vara 23 grader sü jag taggar sol, nya människor, ny stad och nytt tunnerbanesystem att lära sig ;D Men visst kommer jag att sakna vür lilla oengelsktalande ryss lite dü och dü :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0