Sthlm

Jag ska sluta dricka sprit, eller alkohol över huvudtaget. Helt och hållet jag orkar inte dricka mer, jag är inte ens törstig.
Brände typ alla pengar i hela världen i den stora staden, på alkohol, alkohol alkohol det var tängt att jag skulle handla kläder för dem men pga alla (åter igen) ALKOHOL så satt allt som ehm, ja. Ifall man skulle säga att ett korvskin var bagy och att Linda Rosing var snygg så satt kläderna tajt och hade hamnat på Linda Rosings krymplingsanka till syster.
Ni fattar grejen? För tajt för ful för hemskt.
Allt för min föredettakärlek till alkohol. Jag ska sluta. Dessutom gör den mig full, vilket för studen är otrelvigt för omgivningen och dagen efter otrevligt för mig då omgivningen kommer med historier hur människan Fannie egentligen bettet sig.

Fast jag älskar sthlm iaf, det är inte stadens fel att jag är fel. Ska träna, lära mig uppföra mig och spara pengar så kilar jag väll förbi om en månad eller så igen :)
Inga kort pga ovanstående stycke. HA

Glidar'n is  no more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0