sthlm

egentligen orkar jag inte skriva om sthlm, jag skjuter alltid upp att skriva tills det typ är försent. men nu sa sofia åt mig, så det var väl dax.
Sthlm var roligt, massa alkohol och galenskap!
lördagen finns inte i vår kalender, den är som raderad!
ingen fick nån tillfredställelse, förutom att min kära vän tog, (eller enligt hon röde hon inte ens han, men vi har bildbevis) hon tog iaf sofias vän. fast de blev inget av där heller. än fast han hoppades!
På fredan for vi på en ovärd tatueringsmässa och drack öl. sen drog vi vidare på en rockklubb, resten vill jag inte prata om.
lördagen är som sagt som borta, så den får ni aldrig höra om.
söndagen for vi en sväng på stan och shoppade lite, sen drog vi på grönan och blev vän med en bartender och drack massa drinkar. vi besökte spökhuset, vilket jag aldrig vill göra om. var nära på att slå ner ett spöke, (nej, vi var inte alls rädda).
såg älskade The hives! dom är så sjukt underbara! ni missade verkligen ngt igen!
jag hatar stockholmska. kan dom prata mindre bögigt?
måndagen shoppade jag upp nästan alla mina pengar. men jag är lycklig!

sjukt bra helg måste jag säga, vi kommer snart ner igen!

Nu ska jag (tro de eller ej) vara nykter i 10 dagar. Hoppet!


helgen citat var väldigt roligt, men jag kan inte skriva upp de. om ni vill höra det får ni fråga!

sova nu kanske, om man orkar. har fått feber, så man borde nog sova.


jag kanske har några bilder som får ses av allmänheten
















Frågan är vad som egentligen hände?

Kommentarer
Postat av: Sofia

men va fan emmelie?? snygga bilder :P

2008-11-16 @ 13:40:08
URL: http://sofiasko.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0