Poff sa det

Poff sa det så skulle jag tre miljardans år tidigare till nordmaling. Mamman blir 40, så hon ville hemskt otroligt gärna ha lite hjälp. Eftersom jag är en sådan fin snäll människa sa jag natruligtvis inte nej. Detta innebar.

*
drygt en timmes handling på maxi (runt springandes svettandes i klackar)
* Diskning av triljarders bucklinga sönderbrända tranian
* Bärning av bord
*Lagning av typ köttfärs smördegsskit.
 m.m

Men det mest chokerande var nog när jag mitt under diskningen av triljarderns traniakök hör mig själv säga att jag tänker bli scoutledare i hösten?
Hello!? var det jag som sa det, nått är på tok, jag kommer alltså spendera minst en kväll i veckan med att, hm leka i skogen med 10-12åringar. lovley, dock måste man ställe upp det scouterna gjorde ju typ mitt liv, så galet roligt. Kanske för att vi var bäst, gosch missar den tiden. Jag är en tönt, inte nu längre bara fysiknörd utan även scoutledare. smaka på det.

Fred rick. Fänu, Sändy, Diis'n och coolboy90 (Dändy grymt saknad på bilden då vi som vanligt spöar alla andra i den otroligt viktiga årliga scouttävligen, wöööw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0