Min fantastiksa bror

Dagens Telefonsamtal från Daniel:

D:
Fannie, använder tjejer raklödder när det rakar sig?
Fannie: Eh, alla är väll olika men jag tror alla jag känner använder det eller rakgel, varför undrar du?
D: Jag ska raka mig och min är slut, jag har letat i hela badrummet!!
F: Det är jättekonstig jag vet att min är där inne
D: VAR?
F: Brevid min rakhyvel?
D: Och den är?
F: Eh, i duschen på hyllan.
D:  I DUSCHEN?
F: Ja, man rakar sig ju i duschen, haha trodde du tjejer stod ovanför  handfatet?
D: Ja, såklart. Det gör ju jag?

Det var sista gången jag rengör handfatet när det blivit stopp. Nog står jag och min bror nära varandra men att städa upp hans pubis.. där går gränsen.
Naawie, pöt kald bjoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0