Jag hatar kent

Jag hatar att de bara har släppt äckligt få vinyl ex så att varje skiva ska gå på en smärre förmögenhet.
Av samma orsak hatar jag även hives, vad håller de på med?

Om tomten läser denna blogg (vilket jag på ett sätt hoppas han inte gör, om han ser hur stygg jag varit så får jag bara kol till jul) men om han gör det och gillar mig ändå så är det allt jag vill ha i julklapp. Så då var det sagt, jag vill ha lp skivor. Alla hives och alla kents. Mina föräldrar borde bli tipsad av av mina vänner att det är det jag kommer att dö av lycka av för jag kommer aldrig köpa det åt mig själv.

Nån som vet med sig att de har de här skräpandes hemma? Ge mig på momangen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0