I'm back!

Jag är tillbaka, vill bara säga det! Svineriet  igår fick mig att leva igen, att återigen känna uppskatta supaligga konceptet som jag en tid försökt få bort ur mitt huvud. Svinade igår, jag övergav de andra, gick min egenväg som ledde till två vångingar. Där var det karlar, fuck jag älskar karlar, jag kammade ihop efterfest. fick dit mina överförfriskade vänner (försökte förgäves lura hem Emmelie med icket sa nicket hon var för smart för sitt eget bästa..
Kammade, det var nice. Fett nice behövde lite bekreftelse.
Taggad ikväll, galet taggad. dock har jag gjort världens äckligaste humus, laga aldrig mat när hjärnan är taggad..
GLID I FRIIIIIID

P.s
Har jag sagt att jag älskar karlar och är otroligt taggad d.s

Blider kommer imorron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0