igelkott!

Jag är taggad, igelkottar skulle kunna jämföras med en sametsfilt om man jämför med taggigheten på mig..
Farväl till norgefolk men framförallt (sorry alla andra suckers) Sofia, bye bye baby, kommer typ inte se dig fören midsommar, det är ju hoppet, livet vart kommer supa ligga ta vägen utan dig?
Sen lördags, shapis, yeah, fett roligt (fett, alltså tänkt hur desprat på tagguttryck jag är) kerra först, mys, mat mys, ebbosarna, mys, mrjaam, mys.Mys tagg, gissa vem som snart dansar sönder... och vaxar benen?
Hörde vi ett supaligga i klassiskt stuk? :) grraaaow!

glid i frid

Kommentarer
Postat av: ebbbsss

men ååh jag vill komma till kerrra men mitt lag har middag och man får smisko m man inte kommer...men ååååhhhh jag vill ha mys

2008-09-26 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0