hoppeet

Gick verkligen skit bajs snopp dåligt på natur provet idag.
jag som kunde allt innan och utan. men icket!
näe för hon skriver frågor för utveklingsf,,,, BLÄ

nu måste jag räkna ungefär 110 tal i matteboken också.
kunde jag inte ha fått börjat kursen när dom andra började? Näe, tydligen inte!
vill bara ha gått klart skolan så jag kunde följa med alla andra bort från sverige!

jag gjorde av med typ 1000 kr i helgen också. det är inte heller så mkt hopp!
fredagen med sofia blev sjukt dyr! men de vare kanske värt. haha
nu ska jag börja att bara ha med lösa pengar så man inte kan bränna så mkt.

jag taggar redan en ny helg!
den här helgen kommer bli lyckad hoppas jag.

nu ska jag på stan och köpa batterier till min miniräknare.

Några fina bilder





gammla goda tiden, sofia gillar det! hon gillar drickan, och de gör hon fortf tydligen



ida är ganska söt när hon lägger på kammarblicken!


Kommentarer
Postat av: Förken

Hörredu Emmelie, om du tagit tag i matten samma vecka som du började kursen hade du inte legat efter. Så¨skyll dig själv (tänk dronterna i ice age)

2008-09-22 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0