Hej

Hej allihopa.
Det är jag som är einstien, det tog 5år att stava mitt namn men seriöst. jag är verkligen einstien. jag och kerstin. Fysikboken får så himmla mycket spö när vi sätter oss ner och bokstavligen slår våra kloka huvuden ihop. Lovley!
För att verkligen bevisa den totala likheten mellan den någotsånär smata herr einstien och mig själv och miss braniee själv Kerstin Sundell.

btw. jag sa en fin sak idag. det var fett rolig alla skrattade och den var både smart och insitsfull och dessutom var det på någon annans bekostnad. Hade ni hängt lite mer på ptb Grisbacka hade ni skrattat. HA!
btw. igen Sitter här och snackar om Einstien när min överintelligenta vän Emmelie kommer in och berättar att hon måste lära sig massa kemiska betäckningar på grundämnen. Jag vill höra vad hon kan och hon börjar..
H, det är ehm eeeehm. väte. och O det är vatten och guld det är ag.
I love her!

Här är ett bildbevis på likeheten. Ett bevis så övertygande att de borde finnas i alla fysikböcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0