en vecka kvar

nu är det en vecka kvar tills mina älskade vänner dra iväg till grannlandet.
jag har fortf inte fattat att dom ska fara, men jag hoppas att dom inte klarar sig så länge. (jag är ond, jag vet)
men jag hoppas dom kommer hem fortare än kvickt!

på fredag blir det att festa med dom för en sista gång innan dom far. så då ska vi ha en oförglömlig kväll!
fast jag ska försöka ta de lungt, för jag ska till lycksele på lördag. yey!
sofia SKA med också, de har jag bestämmt! haha! nämen jag ska tagga henne, för hon måste med!
för vi måste få ha en sista kväll tsm. gud, inge med svineri och galenskap! sjukt

tagga helgen och följ med!

Sista natten med gänget.
åh, jag börjar typ gråta. men det är ju bara en stund ni ska vara borta. hoppas jag
annars tar jag livet av mig!


ibland är en dröm det finaste man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0