Dödens dö

Helgen har varit precis en såndär back in the days!
svineri på topp kan jag lova! fredan spårade ur. vaknade upp på lördan en timme innan vi skulle dra till lse. och inte nog med det, jag vaknade i en okänd lägenhet. hade ingen aning om var jag var. så jag fick bara ta på min skorna, (som jag sedan tog av mig och gick utan) och gå ut för att kolla var jag var.
ett barn pekade och skrattade åt mig. när idas föräldrar kom för att hämta mig skrattade dom. ni kan ju tänka er hur sliten jag såg ut.

igår blev de en otroligt lyckad kväll. eller det beror ju på hur man ser på saken. hahah
en var en fontän och tog andras leftovers. en tappade sin sko (jag tror hon tappade jätte många hjärnceller också) en tappade trosorna. sen minns jag inte så mkt mer. just nu är inte hjärnan på topp
vi var jätte dryga.
"jag gillar glitter, det är jätte coolt"      
"jag går inte på tandblekning, jag går på läppblekning ist"

Nu borde jag duscha och försöka göra mig till människa, vilket kommer bli jätte svårt!

Tack för en sista helg med er tjejer! jag älskar er och hoppas ni inte stannar därborta allt för länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste på riktigt sluta vara så hemska människor, det håller inte i längden..

2008-09-28 @ 22:37:13
URL: http://norgediss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0