Död, död och liv

Rubriken kan dock bytas ut till Fysk, träning och jam's place ytterst ptb.
Har under hela dagen  pluggat fysik och min hjärna har växt så mkt attt jag måste köpa en ny mössa snarast och mitt hår börjar se glest ut då huvet expanderat för att göra rum för min hjärnas nya volym.
Sen var jag på iksu, tog mig i kragen och köpte ett iksu kort.. BRA GJORT, körde body pump med Emmelie vilket jag tycker var galet kul, men inte Emmelie, hon är klen.
Sen kladdkaka med allt gott i hos jam's, mums vi ska starta bokklubb.
För alla er som letar efter umeås nya inneställe kan jag verkligen rekomendera Tallvägen 51, i en mysig privat atmosfär och ett fyllt kylskåp kan din dag förgyllas på det simplaste sätt ,billigt är det också. Om man inte är intresserad av kylen finns det alltid kärlek att få från bullen. Graaaow.

Btw, kerra behöver ligga, jag måste snart ligga. Men inte på fredag, ska nog hålla mig en vecka till, men sen kommer ingen undan.

Glid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0