dagen efter igår

igår var de trevligt. eller början var väl sisådär.
men de slutade med att sofia tog taxi till stan med mig.
sen så svinade vi somvanligt. hur kul som helt var det!
otroligt lyckad kväll!
tack min skönhet

nu blir det att göra sig till människa igen. ska på "avskeds middag". för alla ska lämna mig för norge. YEEEES vad jag är lycklig.
men dom kommer förhoppningsvis inte stanna så länge. för dom kommer sakna umeå och mig för mkt, och dom kommer få slut på pengar, så dom kommer måsta sälja sig och sen kommer dom typ elda upp deras lägenhet,  sen kommer dom komma hem och gråta. då kommer jag bara säga HA HA!

nu ska jag få en muffins.

livet är på g igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0