Bratislava

Nu ar aven prag overstokat,  sjukt vacker stad ak dit om ni kan! Har vart sjukt harligt vader nu, typ 24 grader och sol sa vi har mest glidit runt pa dagarja och kollat pa lite stallen, tagit en och annan crossiant i en lite avlagsen park och bara njutit av livet. Borjar komma till insikt om en hel del grejer nu. Till den som skrev forrforra inlagget vill jag bara saga att jag inte varit ordentligt full en enda gang; Kanner inget behov av det alls, njuter for fullt och borjar stalla in mig mer och mer pa att plugga pa allvar da jag kommer hem. Men an ar det lange kvar, i kvall ska vi pa kommunistpub i brattislava, i morron blir de antingen budapest eller bergen i transylvanien, dar vi planerat in att vi ska vandra. Borjar kanna mig som en riktig backpacker som driver runt i (tro det eller ej( modestaden brattislava i traningsbyxor, osminkad, svettluktande och utan en  natts somn. Na fy fasen vad jag trivs :D Hoppas att alla har det riktigt bra i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0