blod svett och tårar

okej, svett är iaf sant. är jätte svettig efter 2hårda träningspass på iksu. men kul är det!
Har saknat kickboxningen så sjukt mkt, men idag gick vi på ett pass där man iaf fick slå på mitsar.
nu är jag less som jag vet inte vad.
sofia sa nyss att  hon hade börat packat. död åt henne och död åt alla som ska överge mig här!
haha, jag har skrattat väldigt gott ikväll också! hahaha, så sjukt kul!

jag är söndertaggad på helgen också. men vi får se var de bär av. för de ska FIRAS!
jag vet en som vill ligga lite , men jag nämner inga namn.


de där med trekanter är intressant. de skulle vara ngt att vara gäst till ett par.
men de lär ju aldrig hända i lilla umeå.

jag undrar var sandra är just nu. hon är ju en typisk sån som skulle supa bort passet och hela sitt liv. så hon inte ens skulle kunna komma hem. men jag hoppas att hon är raka motsattsen när hon verkligen behöver de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0