Ångest, död och förtinad separationsångest

Har redan börjat sakna min familj, fast det är typ 3månader kvar tills vi drar 23/12 21:05 åker vi från umeå.
Seriöst jag har redan gråtit, i bilen, till kent (inte så häfitgt) alltså vadå förtinade separationsångest, bläää..jag har ångrat mig, jag vill inte åka innan julafton. jag vill inte fira halva julafton på arlande, sen plan till fucking london sen på deras äckliga flygplatas. BLÄÄÄÄÄÄ

ALLA måste komma och säga farväl på våran avskedsfest 20dec, skriv upp det. DÅ händer det på rött, en sista gång!

iiiiih (tänk ett spöklikt), jag vill inte. måste fokkusera på något positivt typ surfhunks *dregel, sörlp, dreeeeegel*
buhuhu, det är synd om mig. jag hatar australien.

dö. (den som glider dör. dööööö)

Moffens hus, eller det han bodde i sist jag var där. eller snarare en del av framsidan, inte dirket huset det hade väggar and shit.

Kommentarer
Postat av: Mysmannen

Missminner jag mig nu men är inte det där japanskan du hade med i skolan i ettan

2008-09-30 @ 01:00:46
URL: http://mysmedchirsterernstjan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du missminner dig, verkligen. det där är min moster :P

2008-09-30 @ 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0