alkohol blod och.. jag minns inte..

jag är typ full.. min hjärna tappade jag bort igår.


jag blev alldeles för full, jag är ledsen för det.
men de var kul till en början iaf!
sen tog alkoholen över min kropp!
hamnade i slagsmål, så min läpp är sprucken på insidan.
annars om jag ska vara ärlig så minns jag inte så mkt mer.
men förlåt om jag var dryg.

i lördags hände de grejer. vi drog på plaza fast de var så tråkigt att jag och sofia bestämmde oss för att fara hem. haha
men då hade vi tur att vi träffade en hon kännt förut. så vi hamnade på efterfest. inte för att den var ngt att hurra för men. haha
vi fick shottar och sen blev de svart. vaknade iaf upp i en säng med alla kläder på, tillskillnad från sofia Ha ha!
hennes kläder låg i hallen, hur dom kom dit har hon ingen aning om ? haha.
när vi gick ut, så kom vi på att vi har iiiingen aning om vart vi var. så vi började gå, och ringde skjuts.
helt sjuk kväll.

nu ska jag dö ett tag. och försöka få tag på fannie, för hon verkar iaf ha dött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0