Sanning om en vimmelbild

Alltås, när man är ute så är det alltid packat med ett underligt folk med feta kammeror som symger sig upp och likcar närbilder då man just dansat sönder och kommer ut som något som liknar en överkoktkräfta i bästa fall.
Dock finns det de där sällsynta tillfällenra då det kommer fram just som man varit ute och taigt en "nya luft" och ser så förbannat fräsh (ifall klockan är innan det kritiska) som man bara gör när man är lycklig full och partyoutfittad.
Det bästa, i alla kategorier är när någon knäppt en bild på ens älskade vän när hon gårlös.
Detta hände i helgen,. den bästa helgen på typ ett liv.. bilderna var så vackara att jag fick lov att totalsno en av dem från shapis hemsida http://www.shapeupclub.nu/bilder27september.html Here we go (Kerstin du älskar mig)
Glid, och njut.. se på detta gudsmästerverk till kvinna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag dör, om och om igen. mest pga av att bilderna kom som en chock för min hjärna och mig. det här är läskigt och ska aldrig hända igen, amen!

2008-10-01 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0