helgen i piteå

Nu är det väl dax att även jag berättar om helgen och vår resa till den lilla byn kåbdalis.
kvällen började med att vi fick god mat och vilken alkohol vi ville ha.
det var sjukt trevligt folk där,
en tjej sa: "jamen killar är ju bara trevlig och pratar med en för att dom vill ligga."
min kära vän höll inte med och sa: "Nej, tjejer pratar bara för att dom vill ligga."
det blev en livlig disskution, men den slutade lycklig iaf.
om man fick slut i sitt glas kom alltid någon och fyllde på med nytt. helst sprit tydligen.
"vi ska aldrig mer dricka sprit" sa vi för,   3 månader sen?

det roligaste som hände var nog när min pappa väckte mig på morgonen
" var är fannie?"
"jag vet inte, är inte ho`n här? "
"näe, hon kom hit igår kväll när jag såg tv, med den där med keps. hon var inte tystlåten iaf. haha!"
"Va? det var konstigt. jamen hon lär väl komma snart. "
när vi satt och hade börjat äta frukost kom min kära vän in genom dörren utan strumpbyxor och med andra skor än vad hon hade på kvällen. hon såg allmännt full och sliten ut.
hon ser förvånat upp och säger lite blygt "hej"
pappa säger: "du trodde vi skulle ligga och sova , så du kunde smyga in va? hahah
Hon: Jaaa, jag hoppades på det.
jag börjar skratta och det var nog de roligaste på länge. första gången det inte är jag som skämmer ut mig. HA HA
Tur min pappa och ulla inte är så brydda. dom skrattade bara.

resten av helgen åt vi och sov och såg tv. det var de enda va gjorde.

slutsatts: det är farligt att vara på en personalfest med öppen bar. speciellt när alla försöker supa ner dig!

jag har bara fått blåmärken på väldigt skumma ställen. men det är ju inget ovanligt.
tack för en sjukt rolig helg. måste göras om snart!

Kommentarer
Postat av: ebbbö

asså haha, bra jobbat av miss f

ska man så ska man

2008-10-14 @ 10:10:30
URL: http://slebba.blogg.se/
Postat av: fannie

Alltså, emmelie har börjat häng ut folk med namn. Detta betyder krig inom bloggen!

2008-10-14 @ 13:44:31
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0